Inloggen

Log in met jouw HemdvoorHem account om jouw persoonlijke gegevens te bekijken of te wijzigen.
Gebruikersnaam *
Wachtwoord *
 
 
Verzenden

Nog geen klant? Registreer dan nu
x
20% korting op (bijna) alles>

Strijkvrije overhemden: nu ook op de radio

01-09-201701-09-2017


Overhemden op de radio


Onze webshop zoekt altijd naar nieuwe manieren om mogelijke klanten te bereiken. Volgens onze strategie mogen we daarbij best verder kijken dan enkel naar voor de hand liggende plannen. Veel winkels proberen zich te laten zien door middel van grote borden in hun panden of met berichten op sociale media. Als webshop vervalt de mogelijkheid om onszelf aan te prijzen met behulp van etalagepoppen of papierwerk. Daarom maken we de weg vrij om op een onverwachte manier van ons te laten horen in een advertentie. In reclame van mond tot mond geloven we volop, maar we bereiken u graag ook via de radio. In alle eerlijkheid geloven we dat deze twee middelen elkaar alleen maar versterken. De strijkvrije overhemden uit de collectie zetten we meteen in de aandacht dankzij deze tactiek.

Van BNR tot 100%NL

Een nieuwe insteek bewijst pas na verloop van tijd of het zijn gewenste doelen haalt. In verband met het vertrouwen in onze aanpak schakelen meteen een breed scala aan radiozenders in. De mediawereld staat bekend om het denken in doelgroepen. Op televisie trekt de ene uitzending weer een heel ander publiek dan die op de andere zender. Met radio werkt het net zo gekanaliseerd. Bewust besloten we om op veel zenders mee te draaien in de blokken met commercials, zoals Radio538, Skyradio, BNR, 100%NL, Radio10gold, Q-music, Slam, Veronica en op nog veel meer stations. De strijkvrije overhemden zijn van goede kwaliteit en veel mannen zouden er dus plezier aan beleven. Door de zendtijd op uiteenlopende zenders hopen we ook allerlei verschillende luisteraars enthousiast te krijgen. De advertentie valt op tussen de reclames voor banken, verzekeringsmaatschappijen en drogisterijen. Dit lijkt ons een verrassend maar goed pad om in te slaan en de luisteraars voor ons te winnen.


Om het half uur


Iedere dertig minuten klinken de reclameblokken op veel radiozenders. In principe luistert u voor de muziek of de sfeer die de diskjockey maakt, want een advertentie hoort vaak tot de bijzaken. Voor een zender zelf ligt dat heel anders aangezien de radio (deels) bestaat op basis van de inkomsten die hier uit voortvloeien. Van de commercials hangt dus veel af. Met onze aanprijzing van strijkvrije overhemden wensen we daar als een frisse wind in mee te waaien. Zo gek veel berichten hoor je niet over mannenmode. Dat vinden wij zonde omdat onze webshop gezien en ook gehoord mag worden. Het is de bedoeling dat de audio zo tot de verbeelding spreekt dat de luisteraar snel naar de website surft, want u komt er nog veel meer moois tegen.