Inloggen

Log in met jouw HemdvoorHem account om jouw persoonlijke gegevens te bekijken of te wijzigen.
Gebruikersnaam *
Wachtwoord *
 
 
Verzenden

Nog geen klant? Registreer dan nu
x
OLYMP NU: 2+1 GRATIS < Ga naar OLYMP >

Garantie

Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Bij een defect kan er beroep worden gedaan op wettelijke garantie (binnen een garantietermijn van 1 jaar). Vooraf melden per telefoon of mail is niet nodig. Fabrieksgarantie geldt uitsluitend op fabricagefouten die vallen onder de verantwoordelijkheid van onze leveranciers. Normale slijtage vallen buiten de fabrieksgarantie, evenals klachten die zijn ontstaan door verkeerd onderhoud of gebruik van reinigingsmiddelen.

In geval van garantie dient vooraf te worden aangetoond dat de aankoopdatum binnen de garantietermijn valt. De desbetreffende leverancier beoordeelt vervolgens de klacht. Wanneer onze leverancier de klacht aanvaard, wordt het artikel door HemdVoorHem.nl kosteloos vervangen en aan u verstuurd. Omdat een zeer groot deel van onze collectie bestaat uit seizoensartikelen, bestaat de kans dat het artikel in uw maat niet meer beschikbaar is. We zullen u dan een alternatief aanbieden of u ontvangt u van ons een kadobon ter waarde van het door u betaalde bedrag van het garantie artikel.

Wanneer uw klacht buiten de garantievoorwaarden valt, wordt het artikel aan u teruggestuurd en worden de gemaakte kosten bij u in rekening gebracht.

Om de afhandeling van uw klacht te bespoedigen, verzoeken wij u vriendelijk ons garantieformulier (PDF) te downloaden en ingevuld mee te zenden naar:

HemdVoorHem.nl
t.a.v. afdeling Garantie
Jadelaan 25
2132XX Hoofddorp

Gratis retourneren is mogelijk via een UPS Access Point (voorheen Kiala)

Klik hier om het dichtstbijzijnde afleverpunt bij u in de buurt te vinden. U kunt het pakket inleveren bij het UPS servicepunt, zij zullen er een stickertje met een barcode bijplakken. Vraag altijd de track en trace code, deze ontvangt u niet standaard bij UPS. Bewaar ook altijd uw track en tracé tot u van ons de bevestiging van uw retour per mail heeft ontvangen. Bij eventuele vermissing van uw pakket en u kunt ons geen geldig track en tracé overhandigen dan is dit voor eigen risico.

De afhandeling van uw klacht vindt plaats binnen 21 dagen na ontvangst van uw zending.