Inloggen

Log in met jouw HemdvoorHem account om jouw persoonlijke gegevens te bekijken of te wijzigen.
Gebruikersnaam *
Wachtwoord *
 
 
Verzenden

Nog geen klant? Registreer dan nu
x

Garantie

Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product dat u bij ons heeft gekocht. Bij een defect kan er beroep worden gedaan op wettelijke garantie binnen een garantietermijn van 1 jaar. Fabrieksgarantie geldt uitsluitend op fabricagefouten die vallen onder de verantwoordelijkheid van onze leveranciers. Normale slijtage valt buiten de fabrieksgarantie, evenals klachten die zijn ontstaan door verkeerd onderhoud of gebruik van onjuiste reinigingsmiddelen.

In geval van garantie dient vooraf te worden aangetoond dat de aankoopdatum binnen de garantietermijn valt. De desbetreffende leverancier beoordeelt vervolgens de klacht. Wanneer onze leverancier de klacht aanvaardt, wordt het artikel door HemdVoorHem.nl kosteloos vervangen en aan u verstuurd. Omdat een zeer groot deel van onze collectie bestaat uit seizoensartikelen, bestaat de kans dat het artikel in uw maat niet meer beschikbaar is. We zullen u dan een alternatief aanbieden of u ontvangt u van ons een kadobon ter waarde van het door u betaalde bedrag van het garantie artikel.

Aanmelden garantie

U meldt uw garantie altijd aan via een mail naar [email protected] met daarin:
• Factuurnummer of ordernummer van de bestelling
• Artikelnummer
• Foto van het defect indien een zichtbaar defect, anders duidelijk omschrijven
• Foto van het carelabel

Garanties die niet zijn aangemeld worden niet door ons behandeld. Als uw klacht buiten de garantievoorwaarden valt, wordt het artikel aan u teruggestuurd en worden de gemaakte kosten bij u in rekening gebracht.

Retour sturen

U ontvangt van ons een retourlabel zodra de garantie in behandeling is genomen.