Garanties HemdVoorHem

Garantie

Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product dat je bij ons hebt gekocht. Bij een defect kan er beroep worden gedaan op wettelijke garantie binnen een garantietermijn van 1 jaar. 

Wat valt onder garantie?

Fabrieksgarantie geldt uitsluitend op fabricagefouten die vallen onder de verantwoordelijkheid van onze leveranciers. Normale slijtage valt buiten de fabrieksgarantie, evenals klachten die zijn ontstaan door verkeerd onderhoud of gebruik van onjuiste reinigingsmiddelen.

Hoe lang heb je garantie?

In geval van garantie dient vooraf te worden aangetoond dat de aankoopdatum binnen de garantietermijn valt. De desbetreffende leverancier beoordeelt vervolgens de klacht. Wanneer onze leverancier de klacht aanvaardt, wordt het artikel door HemdVoorHem.nl kosteloos vervangen en naar jou verstuurd.

Hoe lossen we het op?

Omdat een zeer groot deel van onze collectie bestaat uit seizoensartikelen, bestaat de kans dat het artikel in jouw maat niet meer beschikbaar is. We zullen je dan een alternatief aanbieden of je ontvangt van ons een kadobon ter waarde van het door jou betaalde bedrag van het garantie artikel.

Altijd eerst aanmelden garantie

Meld jouw garantie altijd eerst aan via de mail met daarin: 

  • Factuurnummer of ordernummer van de bestelling
  • Artikelnummer
  • Foto van het defect indien een zichtbaar defect, anders duidelijk omschrijven
  • Foto van het carelabel 

Garanties die niet zijn aangemeld worden niet door ons behandeld. 

Als jouw klacht buiten de garantievoorwaarden valt en je hebt het al opgestuurd naar ons, wordt het artikel namelijk weer aan jou teruggestuurd en worden de gemaakte kosten bij je in rekening gebracht. Is een beetje zonde van het milieu, de kosten en de moeite.

Retour sturen van een garantie

Je ontvangt van ons een retourlabel zodra de garantie in behandeling is genomen. Dus stuur je garantie niet retour voordat je contact hebt gehad met onze garantie afdeling.

Artikel stuk HemdVoorHem