Inloggen

Log in met jouw HemdvoorHem account om jouw persoonlijke gegevens te bekijken of te wijzigen.
Gebruikersnaam *
Wachtwoord *
 
 
Verzenden

Nog geen klant? Registreer dan nu
x
Het is SALE met kortingen tot 70%! OP=OP

Ruilen en Retourneren


Wij staan voor gratis retour zending, 100 dagen bedenktijd, geen gedoe-policy en een makkelijk te printen retour label!

Heeft u besteld maar is uw bestelling toch niet helemaal wat u verwacht had? Wij begrijpen dat dit kan gebeuren en bieden u daarom 100 dagen gratis retour recht. Uiteraard kunt u ook het artikel ruilen. U kunt altijd contact met ons opnemen, zodat wij u kunnen adviseren voor de juiste maat / pasvorm. Op het retour formulier kunt u aangeven of u de artikelen wil ruilen of retourneren. Heeft u snel een ander artikel nodig, dan adviseren we u een nieuwe bestelling te plaatsen. We storten het aankoopbedrag van de retourzending dan terug op uw rekening.

Om uw retour goed af te handelen vragen we u ons retourformulier (PDF) te downloaden en in te vullen. Hierop kunt u aangeven wat uw wensen zijn en wanneer u wilt ruilen welke artikelen (kleur / maat etc) u wilt ontvangen.

Voor hulp bij het vinden van het artikel nummer, klik hier >>

Er zijn drie optie' s bij Hemdvoorhem.nl voor ruilen en retouneren (vooraf melden per e-mail of telefoon is niet nodig):


1. Gratis ruilen en retouneren op onze locatie:

U kunt binnen 100 dagen na aflevering een artikel gratis retourneren op onze locatie. Onze medewerkers staan graag voor u klaar met advies. Neem de internetfactuur als aankoopbewijs mee, die u bij uw bestelling hebt ontvangen. Houdt u er rekening mee dat we niet altijd direct de nieuwe artikelen mee kunnen geven, in dit geval sturen we deze binnen enkele dagen op. U bent van harte welkom op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur op onderstaande locatie:

Hemdvoorhem.nl
Jadelaan 25
2132 XX Hoofddorp


2. Gratis ruilen of retourneren via Kiala / UPS Access Point 

Als u iets wilt terugsturen naar Hemdvoorhem.nl, dan kunt u in Nederland en BelgiŽ gebruik maken van onze gratis retourservice via Kiala / UPS Acess Point. Door gebruik te maken van onderstaande link kunt u een verzend label printen welke u nodig heeft om het pakket gratis te kunnen afgeven bij een Kiala / UPS Acess Point punt van uw keuze. Bewaar altijd uw verzendbewijs tot u van ons de bevestiging van uw retour per mail heeft ontvangen.

Kiala / UPS Access Point verzend label voor Nederland (LET OP, Kiala doet er +/- 5 werkdagen over om het pakket bij ons te krijgen)

Kiala / UPS Acces Point verzend label voor BelgiŽ (LET OP: Kiala doet er +/- 5 werkdagen over om het pakket bij ons te krijgen)

Het dichtstbijzijnde Kiala punt vindt u hier (opent in nieuw scherm)


3. Zelf verzenden

Mochten de bovenstaande opties niet tot uw voorkeur spreken, dan kunt u een eigen verzendmethode kiezen (zoals Postnl). De kosten voor het terugsturen via een eigen verzendmethode zijn voor rekening van de klant. Bewaar altijd uw verzendbewijs met track en tracť tot u van ons de bevestiging van uw retour per mail heeft ontvangen. Kiest u voor deze methode dan kun je dit versturen naar:

Hemdvoorhem.nl
Jadelaan 25
2132 XX Hoofddorp



U heeft de artikelen verstuurd, wat kunt u nu verwachten:
Zodra uw retour gezonden bestelling door ons is ontvangen en geŽvalueerd, zorgen we ervoor dat u de nieuwe artikelen zo snel mogelijk ontvangt (u hoeft hier verder niks meer voor te doen). Kiest u voor terug betaling, dan zal het restitutie bedrag binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending worden teruggestort. De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop u uw artikel heeft afgerekend:
  • Bij voorafbetaling wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.
  • Bij betaling via creditcard ontvangt u het bedrag op uw creditcardrekening. De overboeking zal zichtbaar zijn op uw volgende creditcardafschrift. Over de verwerkingdatum van uw creditcard hebben wij geen controle.
  • Bij betaling via PayPal ontvangt u een krediet op uw PayPal rekening. Of het bedrag dan voor een andere aankoop op uw PayPal rekening blijft staan of teruggestort wordt op uw bankrekening kunt u zelf instellen bij PayPal. Daar hebben wij geen controle over.
  • Bij betaling via iDEAL wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.
  • Bij betaling achteraf wordt uw factuur gecrediteerd bij Klarna, u hoeft deze dus niet te voldoen.


(U kunt ook gebruikmaken van uw herroepingsrecht indien u de koop wilt ontbinden. Gebruik hiervoor het Universele Europees herroepingsformulier: modelformulier herroepingsrecht). 

Vooraf melden per telefoon of mail is niet nodig.