Shirley Schoonebeek is de grondlegger van het eigentijdse merk Muchachomalo. Samen met een jong gemotiveerd team van artiesten, kunstenaars, designers en marketeers is Muchachomalo vanaf november 2007 uitgegroeid tot een trendy heren ondergoed merk, waar niemand meer omheen kan.
De uitdagende prints en kleuren vertellen elk seizoen een nieuw verhaal en dat spreekt het publiek aan, niet alleen in Nederland inmiddelds telt
Muchachomalo verkooppunten wereldwijd. Op het internet zijn een paar
webshops geselecteerd die het merk mogen verkopen om wildgroei tegen te gaan.
De oprichter en eigenaar van Muchachomalo vertaald het succes vanuit de kracht van de verhalen uit de diverse thema's. Muchachomalo is vanuit een bepaalde lifestyle opgericht en grote verschil met de meeste concurrenten die vanuit commercie zijn opgericht.
Muchachomalo heeft dan ook een bijzondere
betekenis in het spaans: Bad Boy... en is opgericht met de gedachte "het leven is feest, neem het niet te serieus en feest!"
Benieuwd naar de huidige collectie van bekijk dan onze gehele online collectie
Muchachomalo boxershorts in onze webshop >>