Inloggen

Log in met jouw HemdvoorHem account om jouw persoonlijke gegevens te bekijken of te wijzigen.
Gebruikersnaam *
Wachtwoord *
 
 
Verzenden

Nog geen klant? Registreer dan nu
x

03-09-2012

De nieuwe collectie overhemden staan online!

Bekijk hier de gehele collectie overhemden online >>

19-02-2012

Mannen met kleurrijke onderbroeken hebben vaker seks >>

Bekijk hier onze collectie kleurrijke boxershorts >>

Nederlandse mannen die kleurrijke onderbroeken met print dragen hebben vaker seks. Dat blijkt uit onderzoek gehouden onder 200 mannen door website Hemdvoorhem.nl . Het onderzoek concludeert dat mannen met kleurrijke print onderbroeken gemiddeld 30% meer de liefde bedrijven dan mannen die wit ondergoed aan hebben.

Het onderzoek is gehouden onder Nederlandse mannen tussen de 16 en 65 jaar door Hemdvoorhem.nl aan de hand van een uitgebreide online enquęte. De analyse is erop gericht om aan de hand van het soort en merk heren ondergoed het type man te achterhalen. Hierin werd de mate van populariteit van het merk en soort herenondergoed   meegenomen. Op nummer éé n in de populariteitsladder staat het Nederlandse merk Muchachomalo , het ondergoed met de felle kleuren en prints. De opvallende conclusie is dat mannen die kleurrijke onderbroeken met print dragen het meeste aantal seks momenten hebben, gemiddeld 30% meer dan de ondervraagde mannen die een witte onderbroek zonder print dragen.
 
Bovendien blijkt de strakke boxershort verreweg het populairst: maar liefst 67% van de ondervraagde mannen draagt zo’n boxer. 24% Van de mannen draagt liever een slip; vooral gewild onder mannen boven de veertig. Een wijde boxershort is in vergelijking tot vroeger veel minder populair. Van de onderzochten draagt zeven procent een wijde boxershort gevolgd door een klein percentage die de string of tangaverkiest. Nog een kleiner percentage (een procent) is voor het zogenaamde ‘going commando’ fenomeen, waarbij helemaal geen onderbroek wordt gedragen.

Over Hemdvoorhem.nl
Hemdvoorhem.nl is een voorloper  in verschillende nieuwe ontwikkelingen als Mobile Shopping, SocialWhispering en Google Shopping. De webshop verkoopt strijkvrije overhemden, poloshirts, stropdassen, onderbroeken en sokken van bekende merken en is regelmatig in het landelijke nieuws. Zo heeft Editie NL op RTL4 reportages gemaakt over de shop en verschenen er artikelen over uiteen lopende onderwerpen in diverse media.

22-02-2011

Shoppen op mobieltje groeiend succes

De webshop www.hemdvoorhem.nl heeft er een debuut bij. Het roemruchte bedrijf, eerder verschenen in verschillende reportages van RTL’s Editie NL en diverse krantenartikelen, start als leverancier van overhemden haar verkoop nu ook via de mobiele telefoon. Opvallend slim. Er zijn namelijk maar weinig winkeliers in Nederland die deze service kunnen aanbieden. Het bedrijf lift hiermee mee op het groeiend succes dat mCommerce heet.
 
Een strijkvrij overhemd kopen was nog nooit zo makkelijk. Op je mobiel surf je naar de website hemdvoorhem.nl en in een paar klikken heb je je overhemd ingeslagen. De mobiele webshop is dusdanig ingericht dat je geen miniletters in het scherm krijgt en niet hoeft in te zoomen, ook al heb je een klein scherm. De shop is daardoor praktisch eenvoudig. Speciaal gemaakt voor de klant die alleen het product wil hebben, zonder het volledige design van de shop te hoeven zien. De producten staan met foto in categorieën onder elkaar en door de eenvoud laden pagina’s snel op. Hoewel voorheen werd aangenomen dat betalen niet handig is op je mobiel, is dat hier anders. Hemdvoorhem.nl gebruikt PayPal Mobile dat speciaal ontworpen is voor mobiele webshops. Voor PayPal-gebruikers is je creditcard- of adresgegevens invoeren verleden tijd. Ook veilig achteraf betalen na ontvangst van de producten is mogelijk. Dit allemaal in tegenstelling tot normale webshops die je wel met je mobiel kunt bezoeken, maar niet mobile proof zijn gemaakt.
 
Volgens onderzoeksbureau MarketResponse groeit mobiel internet gebruik explosief in Nederland. Gebruikte eind 2009 nog 13% (1,5 miljoen mensen) weleens mobiel internet, een jaar later was dat ruim 19% (2,2 miljoen). Een toename van 47%. Dit aantal blijft groeien, want momenteel worden er zo’n 1,5 miljoen nieuwe smartphonesper jaar verkocht. Tel daarbovenop dat mobiel internetsteeds goedkoper wordt en mobieltjes ook specifieker gemaakt worden om mee te surfen, en je optelsom is compleet. Professionals verwachten dan ook dat mCommerce (de mobiel als verkoopkanaal) binnen afzienbare tijd net zo populair wordt als eCommerce (de pc als verkoopkanaal). Het Platform voor Mobiele Professionals verwacht dat consumenten sneller de mobiele telefoon gebruiken voor aankopen. Zij raadt dan ook aan om, net als hemdvoorhem.nl, na te denken over het inzetten van dit kanaal.
 
 
Bron: ANP, 22 februari 2011

18-02-2011

Textila: getest strijkvrij overhemd van Eterna

Tester: Mark Broeze, vormgever.
Model: Eterna Redline, 100 procent Zwitserse katoen, verkoopprijs €69,90
 
Eerste indruk: "Zo'n blauw geblokt shirt is fris van kleur en ziet er ook wel redelijk vlot uit. Het gevoel van de stof op het lichaam is wel anders dan ik gewend ben: gladder en het lijkt ook meer over het lichaam te glijden."
 
En, werkt het echt? "Ik ben fan van het shirt. De stof voelt lekker aan en er komen geen kreukels in. Zelfs aan het einde van de dag lijkt het alsof het shirt net gestreken is. Mijn vriendin reageerde ook erg enthousiast en vond het jammer dat het weer terug moest. Het niet hoeven te strijken is iets wat erg in de smaak valt. Bij het gebrek aan tijd en veel reizen is dit zeker een shirt dat je met plezier meeneemt."
 
Bron: Textila mannenmodespecial magazine, 21 januari 2011.

11-02-2011

Na Twitter en Facebook nieuwe hype: SocialWhispers

Het is heel simpel: stuur een Tweet of Facebook-bericht naar je vrienden en krijg er iets voor terug, zoals korting. De vooraanstaande website op het gebied van nieuwste technologieën, springwise.com, roemt SocialWhispers. Volgens Springwise.com is SocialWhispers het fonkelnieuwe paradepaardje in de digitale wereld, dat hard op weg is zeer groot te worden. Op Engelstalige sites is genoeg te vinden over SocialWhispers, maar omdat de tool in Nederland kersvers is, is de informatie in het Nederlands nog schaars. De primeur gaat echter naar de website www.hemdvoorhem.nl, die als eerste van Nederland SocialWhispers slim inzet.
 
Wanneer je via www.hemdvoorhem.nl een Tweet of Facebook-bericht naar je vrienden verstuurt, krijg je korting op strijkvrije overhemden. Je vrienden worden daarmee ook geattendeerd op de korting. Hemdvoorhem.nl is de pers eerder niet onopgemerkt gebleven. Zo heeft Editie NL op RTL4 een reportage gemaakt over de webshop en verschenen er diverse artikelen over de strijkvrije overhemden. In oktober 2010 publiceerden verschillende kranten artikelen, waarin Hemdvoorhem.nl de oorlog verklaart aan het strijkijzer, omdat de overhemden van Hemdvoorhem.nl het strijken overbodig maakt. De webshop verkoopt overhemden van de bekende merken Olymp, Seidensticker en Eterna.
 
Hemdvoorhem.nl heeft voor SocialWhispers gekozen om een nieuwe trend te zetten op het gebied van social media. Hierbij maakt het bedrijf handig gebruik van het feit dat SocialWhispers nog een vreemde eend in de bijt is in Nederland. Hemdvoorhem.nl is er echter van overtuigd dat dit snel zal veranderen nu zij de spits afbijt voor SocialWhispering. Binnenkort zal Whisperen net als Tweeten en Facebooken een begrip zijn.

22-10-2010

Hemdvoorhem.nl op TV bij Editie NL op RTL4

Nieuw is het niet, maar dit keer zou het echt werken: een overhemd dat je niet hoeft te strijken.
 
De tijd dat de vrouw des huizes dit soort klusjes per definitie op zich nam, is passe. Dus is een kreukvrij overhemd wel een oplossing. Eenmaal droog na het wassen, trek je het zo aan.
 

22-10-2010

Hemdvoorhem in de krant bij AD

ROTTERDAM - De meeste mannen hebben een hekel aan strijken. En ook vrouwen vinden het geen pretje, zeker niet als ze de overhemden van hun mannen moeten strijken. Kies dan voor deze shirts.
 
De overhemden bestaan al langer, maar nu komt ook webwinkel Hemdvoorhem.nl met een collectie overhemden die je niet hoeft te strijken. Dit betekent geen pijn meer aan je armen, verbrande plekken in het hemd of kreukels die er absoluut niet uitgaan. Je wast het overhemd, hangt het te drogen en voila, manlief kan met een kreukvrij overhemd naar zijn werk.
 
Bron: AD.nl

11-10-2010

Overhemden webshop gaat de strijd aan met het strijkijzer

Hoofddorp - Hemdvoorhem.nl, een webshop voor strijkvrije herenoverhemden verklaart het nieuwe mannenstrijkijzer van Philips de oorlog. Zowel Philips als Hemdvoorhem.nl constateren dat mannen willen dat hun kleding er onberispelijk en kreukvrij uitziet. Maar terwijl Philips deze zomer een strijkijzer speciaal voor mannen heeft ontwikkeld, maakt Hemdvoorhem.nl het strijken van overhemden onnodig.
 
Op 2 juni 2010 presenteerde Philips in een persbericht haar nieuwe mannenstrijkijzer, maar enkele dagen later bleek uit onderzoek van ScienceCenterNemo dat het Nederlandse publiek strijken het vervelendste huishoudelijke klusje vindt.
 
“ Voorkomen is beter dan genezen en dus is strijken voor de dommen ” aldus de eigenaar van Hemdvoorhem.nl. Om het strijken een halt toe te roepen, biedt Hemdvoorhem.nl slechts kwalitatief hoogstaande strijkvrije overhemden van merken als Seidensticker, Olymp en Eterna .
 
Natuurlijk zijn er ook goedkope strijkvrije overhemden met polyester, maar die leiden tot zweterigheid. Daarom zijn de overhemden van Hemdvoorhem.nl altijd van 100% katoen. De orders in de webshop nemen flink toe, nog even en er is geen Philips mannenstrijkijzer meer nodig.
 
Bron: ANP